Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Δοκιμή με τη δική μου πάστα.

Μου 'ρχοντε κάτι ιδέες καμιά φορά...

Χθες, μου ήρθε να φτιάξω τη δική μου πάστα, και...την έφτιαξα.

Πειραματίστηκα με κόλα για ταπετσαρία τοίχου και άμμο. δούλεψε σωστά.

ξανά κόλα και χαλίκι...και αυτό μια χαρά ήταν.

μετά, έφτιαξα άλλη με ακρυλικό χρώμα και άμμο. νομίζω ότι αυτή ήταν η καλύτερη. δεν ορκίζομαι κιόλας..
Θα ξέρω όταν τις έχω δοκιμάσει όλες πάνω από μια φορά.

Η πρώτη δοκιμή είναι αυτό το κάδρο.
Από κάτω έβαλα τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο, στο μεγαλύτερο μέρος.
Τα φύλλα αριστερά είναι με την πάστα από το χρώμα. και  φυσικά στενσιλ. και νομίζω ότι έγιναν μια χαρά.
δεξιά δυο κομμάτια, (που μοιάζουν σα μπαλώματα) είναι το ένα με την κόλα κατ την άμμο, και το άλλο με την κόλλα και το χαλίκι.

 εμένα μου άρεσε το αποτέλεσμα. δουλεύτηκαν μια χαρά οι παστούλες μου.

Κορίτσια; σιγά σιγά... πρέπει να αρχίσουμε να μαζευόμαστε με τις αγορές. ότι μπορούμε να φτιάχνουμε μόνες μας, γιατί να μην το γλυτώσουμε το έξοδο;








13 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δεν μπορώ την ταλαιπωρία...καλλίτερα να πληρώνω. Εχει κι αυτό τη γοητεία του! Πόσο θα ξοδέψουμε δα;;;
Εσυ όμως είσαι ασίγαστη!!!Πού πας και μπλέκεις; σε λίγο σε βλέπω με το πηλοφόρι το μυστρί!
Ν'ασαι καλά Δεσποινάκι,δημιουργικά άρχισε ο Καινούργιος χρόνος κι έτσι σου εύχομαι να συνεχίσει,άσε εμένα να λέω τα δικά μου...
Σε φιλώ

χρυσάνθη είπε...

Τώρα φεύγω για επίσκεψη .Μόλις επιστρέψω θα το μελετήσω μικρέ εφευρέτη!!!!και θα τα ξαναπούμε!!!!!

eleni είπε...

Δέσποινα,μια χαρά τα πας,δημιούργησες πάλι!
Τι όμορφο και ρομαντικό!

Για τα υλικά έχεις δίκιο,πέρα από την ακρίβεια,έχω και δυσκολία εδώ να βρω.
Δοκίμασε και στόκο με λίγη ατλακόλ μια χαρά δουλεύει,μόνο πέρασε πρώτα την επιφάνεια με χρώμα-πλαστικό φτηνό.
Φιλιά!

Unknown είπε...

χμμμ ενδιαφέρουσες προτάσεις!!!! Μάλλον θα περιμένω περισσότερες δοκιμές για να σιγουρέψουμε την επιτυχία του υλικού!!!!

Σε φιλώ

Δημιουργία είπε...

Διαβασα παστα η λιχουδα και ειπα οτι αρχισες τη ζαχαροπλαστικη... ας ειναι ομως, και αυτο που εφτιαξες ειναι γλυκο και ομορφο.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Χαρά, πόσα θα ξοδέψουμε δα; χιλιαρικακια έχουμε ξοδέψει χαρουλα μου. μιά το ένα, μια το άλλο...
οκ... αν κάποια έχει πολλά φράγκα,(τέτοια λες, και θα σε πιάσει στο κυνηγητό η ΣΔΟΕ, χαχαχα) ας αγοράζει τα πάντα, εγώ που ... είμαι μια ντεκουπατζου μεν... άφραγκη δε... κοιτάω με ποιον τρόπο θα ξοδέψω όσο λιγότερα γίνεται. αχ...δυσκολοι καιροί για πριγκίπισσες Χαρά μου.

Σε φιλώ γλυκά.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Χρυσάνθη; αρμένικη την έκανες τη βίζιτα βλέπω. χαχαχα

Φιλί γλυκό

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ελένη μου, το κάδρο σαν έργο δεν μου λέει σχεδόν τίποτα. από το αποτέλεσμα της πάστας όμως, είμαι πολύ ικανοποιημένη.
θα το δοκιμάσω αυτό που μου λες με την ατλακολ. για...πες και τίποτα άλλο που ξέρεις, και... άσε τη Χαρούλα να τα αγοράζει όλα. μωρέ... θα την βάλω εγώ στο τρυπάκι της κατασκευής υλικών. νομίζει ότι θα μου γλυτώσει; χαχα

Σε φιλώ γλύκα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Maria Z, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη, ήρθα για λίγο σε σένα και... ανακάλυψα θησαυρούς, που θα τους εξερευνήσω σύντομα ελπίζω!

Το υλικό, δοκιμάστηκε και... φέρθηκε σωστά νομίζω. πάντα βέβαια υπάρχει το καλύτερο.

σε φιλώ επίσης

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κατερίνα μου... εγώ και η ζαχαροπλαστική...πως λέμε γύρισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι; ε... καμία σχέση!!χαχαχα

Οπότε..μη σε ξεγελάνε οι τίτλοι μου. εδώ φαγώσιμο... ποτέ δεν θα βρεις. χαχαχα

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δεσποινάκι να μην παρεξηγηθώ:λεφτού δεν είμαι.
Μία απλή εργαζόμενη, αλλά δεν ήμουν ποτέ των πειραμάτων. Που φυσικά σε σένα θαυμάζω την διάθεση και το κουράγιο για πειραματισμούς, γιατί εγω εχω και τ΄άλλο δεν μ αρέσει να αποτυγχάνω ...
Επίσης παρασύρομαι μπάινοντας σ ενα ηλεκτρονικό μαγαζί με είδη decoupage σαν παιδί σ εργοστάσιο σοκολάτας, που λέει κι η Μισιρλού!
Τώρα αν καταφέρεις να με κάνεις Κύρο εφευρέτη,τι να πώ...ποτέ δεν λέω ποτέ!Πού ξέρεις...
Φιλιά

Mariela είπε...

Δεσποινάκι μου, εύχομαι μαι χρονιά γεμάτη υγεία, δημιουργία, αγάπη και αισιοδοξία...
είσαι πολύ δημιουργικό παιδί!

Kiki είπε...

Καλημέρα! Πέρνα από το σπιτάκι μου, έχω κάτι όμορφο για εσένα!!!!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου